2019. gada 22. nov.
Viegli lasīt

Ar 5. novembri mainās SEB bankas Smiltenes finanšu konsultāciju centra darba laiks

Augot klientu pieprasījumam pēc vienkāršiem risinājumiem, lai veiktu savus finanšu darījumus, SEB banka turpina paplašināt attālināti pieejamo finanšu pakalpojumu klāstu.

Piemēram, jau šobrīd klientiem ir iespēja pieteikties vairākiem pakalpojumiem internetbankā, ātrākiem un ērtākiem naudas paskaitījumiem  klienti izmanto mobilo lietotni, savukārt izrunāt aktuālus jautājumus par kredītiem, uzkrājumiem vai dzīvības apdrošināšanu klienti var video konsultācijā.

Tāpēc vairākās SEB bankas filiālēs, tajā skaitā arī Smiltenes finanšu konsultāciju centrā, mainām klientu apkalpošanas kārtību.

Sākot ar 5. novembri, SEB bankas Smiltenes finanšu konsultāciju centrs (Dārza iela 11) apkalpos klientus klātienē otrdienās – no 9:00 līdz 17:00, ceturtdienās – no 8:30 līdz 18:30, un piektdienās – no 9:00 līdz 15:00.

Pārējās darba dienās finanšu konsultāciju centrā strādājošie darbinieki apkalpos klientus attālināti, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un e-pasta vēstulēm, kā arī sniedzot video konsultācijas.

Savukārt, iepriekš piesakoties, klienti varēs saņemt konsultācijas pie konkrētajā filiālē strādājošā darījumu vadītāja vai dzīvības apdrošināšanas specialista gan klātienē, gan attālināti jebkurā darba dienā.

Vairāk informācija www.seb.lv

Kalendārs

Youtube

Slider