2020. gada 28. okt.
A- A A+
Viegli lasīt

Izmaiņas VID attālinātajā klientu apkalpošanas darba laikā Lieldienās

Lai gan Valsts ieņēmumu dienests (VID) jau kopš šī gada 13. marta ir pārtraucis klientu apkalpošanu klātiene un pakalpojumus sniedz attālināti, tomēr lūdzam ņemt vērā, ka laika posmā no 2020. gada 9. aprīļa līdz 13. aprīlim ieskaitot būs izmaiņas VID Konsultatīvā tālruņa un VID atbalsta tālruņa COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem darba laikā.

 

VID Konsultatīvā tālruņa 67120000 darba laiks no 09.04.2020. līdz 13.04.2020. ieskaitot:

 

09.04.2020. 8:15-15:00
10.04.2020. – 13.04.2020. VID Konsultatīvais tālrunis 67120000 nestrādā
17.04.2020. 8:15-16:00

 

 

VID atbalsta tālruņa COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem 67120020 darba laiks no 09.04.2020. līdz 13.04.2020. ieskaitot:

 

09.04.2020. 8:15-15:00
10.04.2020. – 13.04.2020. VID atbalsta tālrunis COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem nestrādā
17.04.2020. 8:15-16:00

 

 

Aktuālā informācija par atbalsta pasākumiem nodokļu jomā saistībā ar COVID-19 izraisītajām grūtībām un iespēju tiem pieteikties pieejama VID tīmekļvietnē sadaļā “COVID-19”, kā arī Finanšu ministrijas tīmekļvietnē www.fm.gov.lv sadaļā “COVID-19”.

 

 

Informāciju sagatavoja:

VID Sabiedrisko attiecību daļa

Slider