2020. gada 20. okt.
A- A A+
Viegli lasīt

Izmaiņas VID attālinātajā klientu apkalpošanas darba laikā maijā  

Lai gan Valsts ieņēmumu dienests (VID) saistībā ar ārkārtējo situāciju valstī ir pārtraucis klientu apkalpošanu klātienē un pakalpojumus sniedz attālināti, tomēr lūdzam ņemt vērā, ka laika posmā no 2020. gada 30. aprīļa līdz 4. maijam ieskaitot būs izmaiņas VID Konsultatīvā tālruņa un VID atbalsta tālruņa COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem darba laikā.

VID Konsultatīvā tālruņa 67120000 darba laiks no 30.04.2020. līdz 04.05.2020. ieskaitot:

30.04.2020. 8:15-15:00
01.05.2020. – 04.05.2020. VID Konsultatīvais tālrunis 67120000 nestrādā
08.05.2020. 8:15-16:00

 

VID atbalsta tālruņa COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem 67120020 darba laiks no 30.04.2020. līdz 04.05.2020. ieskaitot:

30.04.2020. 8:15-15:00
01.05.2020. – 04.05.2020. VID atbalsta tālrunis COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem nestrādā
08.05.2020. 8:15-16:00

 

Aktuālā informācija par atbalsta pasākumiem nodokļu jomā saistībā ar COVID-19 izraisītajām grūtībām un iespēju tiem pieteikties pieejama VID tīmekļvietnē sadaļā “COVID-19”, kā arī Finanšu ministrijas tīmekļvietnē www.fm.gov.lv sadaļā “COVID-19”.

 

 

Informāciju sagatavoja:

VID Sabiedrisko attiecību daļa

Slider