2019. gada 16. sept.
Viegli lasīt

Marta mēneša 100. VID pakalpojuma saņēmējs Smiltenes novada VPVKAC saņem pārsteiguma dāvanu

Otrdien, 6.martā, ikmēneša pārsteiguma dāvanu no Smiltenes novada domes saņēma Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) apmeklētājs Ēvalds Apīnis, kurš bija 100. apmeklētājs, kas izmantoja iespēju saņemt Valsts ieņēmuma dienesta (VID) pakalpojumu, iesniedzot sabiedriskās organizācijas “Smiltenes latviešu biedrība” gada pārskatu. 

Kā jau iepriekš informēts, atzīmējot Latvijas simtgades gadu, Smiltenes novada dome ik mēnesi vēlas izcelt un iepriecināt katra mēneša simto Smiltenes novada VPVKAC apmeklētāju un pakalpojuma saņēmēju, dāvinot simbolisku dāvanu – Latvijas valsts karogu. Martā simtais klients tika apkalpots jau trešajā darba dienā, tas skaidrojams ar to, ka aktīvi ir sākusies gada ienākumu deklarāciju iesniegšana, lai atgūtu pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli. Pensionārs un sabiedriski aktīvs cilvēks Ēvalds Apīnis bija ļoti aizkustināts par pašvaldības sagādāto pārsteigumu un dāvāto karogu.

Domes izpilddirektors  K.Lapiņš un VID speciāliste Iveta Dreimane pasniedz dāvanu Ē.Apīnim

Nākamā dāvana tiks pasniegta aprīlī  – simtajam Smiltenes novada VPVKAC apmeklētājam, kurš pieteiks Smiltenes novada Bāriņtiesas pakalpojumu.

Marta mēnesis ir iesācies ļoti aktīvi Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centrā, apmeklētāji aktīvi griežas pēc palīdzības gada ienākumu deklarāciju iesniegšanā, kā arī viens no populārākiem pakalpojumiem ir iesniegums slimības pabalsta piešķiršanai (B lapa) un  tā iesniegšana elektroniski caur portālu www.latvija.lv.

Smiltenes novada VPVKAC atgādina, ka  fiziska persona var iesniegt Valsts ieņēmumu dienestā (VID) gada ienākumu deklarācijas par iepriekšējiem trim gadiem, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem. Gada deklarācijā var iekļaut ne tikai savus attaisnotos izdevumus, bet arī ģimenes locekļu līdz trešajai pakāpei – bērnu, vecāku, vecvecāku un laulāto – attaisnotos izdevumus. Vairāk informācija par to, kā atgūt daļu naudas par attaisnotajiem izdevumiem un iesniegt gada ienākumu deklarāciju, skatīt ŠEIT  vai skatīt VID sagatavoto INFOGRAFIKU.

Iedzīvotāji var izmantot Smiltenes VPVKAC piedāvātās priekšrocības – pieteikt pakalpojumu iesniegšanu portālā www.latvija.lv.,  piemēram, e-darbnespējas lapu,  deklarēt dzīvesvietu, pieteikt bērniņu bērnudārza rindā un pieteikt bērna piedzimšanas un vecāku pabalstus,  kā arī iesniegt pieprasījumu apbedīšanas un citiem e-pakalpojumiem, izmantojot publisko interneta datoru, līdzi jāņem personas apliecība (eID), kurā ir aktivizēti e-paraksts (paroles) vai internetbankas (SEB, Norvik, Nordea, Swedbank, DNB, Citadele banka, MeridianTradeBank) pieejas kodi.

Smiltenes novada VPVKAC mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e – pakalpojumu lietošanu, klātienē saņemt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (otrdienās no plkst. 9:00 – 12:30 13:00 – 16:00), Valsts ieņēmumu dienesta (pirmdienās no plkst. 9:00-12:00 12:30-18:00,  otrdienās no plkst. 9:00-12:00 12:30-17:00, ceturtdienās no plkst. 9:00-12:00 12:30-17:00), Valsts zemes dienesta pakalpojumus (pirmdienās  no plkst. 9:00 -12:00 13:00 -17:00), Attīstības finanšu institūcija “Altum” (piektdienās no plkst. 9:00 – 13:00) pakalpojumus un speciālistu konsultācijas.

Kontaktinformācija: Smiltenes novada VPVKAC,  darba laiks: P. 8:00 – 18:00, O.- C.  8:00 – 17:00, P. 8:00 – 16:00, Tālrunis: 64707588, 20022348, e-pasts: dome@smiltene.lv.

 

Kalendārs

Youtube

Slider
Pieteikties jaunumu saņemšanai e-pastā