2024. gada 29. marts
A- A A+
Viegli lasīt

SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca” aicina darbā BIROJA VADĪTĀJU

SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca”
(Vienotais reģ. Nr. LV40003189328)
izsludina konkursu uz vakanto
BIROJA VADĪTĀJA (-AS) amatu

Galvenie amata pienākumi:

  • Organizēt Slimnīcas biroja darbu un atbildēt par informācijas un dokumentu plūsmas nodrošinājumu;
  • Kārtot personāla lietvedību atbilstoši LR spēkā esošajai likumdošanai un normatīvajiem aktiem;
  • Organizēt darbinieku meklēšanu vakantām darba vietām;
  • Nodrošināt personāla datu uzkrāšanu, sistematizēšanu un analīzi;
  • Izstrādāt un aktualizēt Slimnīcas darbinieku darba pienākumu aprakstus;
  • Organizēt Slimnīcas darbinieku darba izpildes novērtēšanas norisi;
  • Veikt darbinieku darba laika uzskaites uzraudzību;
  • Piedalīties iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādāšanas procesā;
  • Kārtot dokumentu pārvaldību atbilstoši LR spēkā esošajai likumdošanai un normatīvajiem aktiem;
  • Reģistrēt un apstrādāt dokumentus DVS “Namejs”;
  • Piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu projektu izstrādāšanā un koordinēšanā;
  • Sadarboties ar ārvalstu labdarība organizācijām un medicīnas iestādēm;
  • Nodrošināt Slimnīcas interneta mājaslapas un sociālā tīkla konta “Facebook” uzturēšanu, pilnveidi, satura vadību un regulāru informācijas aktualizēšanu.

Prasības pretendentiem:

  • Akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama cilvēku resursu vadībā);
  • Divu gada pieredze cilvēku resursu vadībā un dokumentu pārvaldībā;
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • Pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu personāla vadības jomā izstrādāšanā;
  • Pieredze lietvedības un dokumentu arhivēšanas jautājumos;
  • Pieredze ES struktūrfondu projektu dokumentu izstrādāšanā;
  • Pieredze darbā ar DVS “Namejs”
  • Spēja pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus;
  • Augsta precizitāte, atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un analītiskas spējas;
  • Spēja prezentēt un aizstāvēt viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem;
  • Izcilas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru (Microsoft Office).

Iesniedzamie dokumenti:

  • CV;
  • Motivācijas vēstule;
  • Izglītības dokumentu, sertifikātu u.c. dokumentu kopijas.

Dokumentus lūdzam iesniegt Smiltenes novada domes Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 3, Smiltenē, Smiltenes novadā, slēgtā aploksnē ar norādi SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca” biroja vadītāja amata konkursam” personīgi, pa pastu vai pa e-pastu [email protected] līdz 2018.gada 31.jūlijam.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – VDAR) 13.pantu, SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca” informē, ka:

  1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  2. Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca”, kontaktinformācija: Dakteru iela 14, Smiltene, LV-4729.

Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz e-pasta adresi: [email protected].