2020. gada 9. apr.
A- A A+
Viegli lasīt

Swedbank informē par izmaiņām Smiltenes pašapkalpošanās filiāles darbībā un aicina uz izglītojošu tikšanos bibliotēkā

Izmaiņas pašapkalpošanās filiāles darbībā

Banku klienti visā Latvijā arvien biežāk izmanto iespēju naudas lietas kārtot internetbankā, mobilajā lietotnē vai sazinoties ar savu banku telefoniski. Līdz ar to arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādejādi no 30. marta Swedbank pakalpojumi Smiltenes apkārtnes iedzīvotājiem būs pieejami digitāli vai nepieciešamības gadījumā klātienē citā Swedbank filiālē, piemēram, Valmierā, Rīgas ielā 15.

Aicinām ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Smiltenes pašapkalpošanās filiālē būs pieejams klientu konsultants, ir 26. marts – varēsiet saņemt konsultāciju par dažādiem ikdienas finanšu jautājumiem un bankas pakalpojumiem. Izmaiņas neietekmē bankomāta darbību – tas Smiltenē būs pieejams arī turpmāk.

Ja internetbankā neizdodas atrast atbildi un tomēr vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī – tā ērti sasniegsiet banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam. Ja vēlaties saņemt klātienes konsultāciju kādā no filiālēm, atgādinām par iespēju pieteikt konsultāciju internetbankā – tas sniegs iespēju ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.

Banka datorā un telefonā – nāc un uzzini vairāk!

Jau šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Arī tad, ja nepieciešama jauna bankas karte, var pieteikt, lai banka to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks). Tāpat ar internetbankas starpniecību iespējams nokārtot daudzus ar ilgtermiņa finansēm saistītus jautājumus – sākt veidot uzkrājumus nākotnei, pieteikties mājokļa vai auto finansējumam, pieteikties dažāda veida apdrošināšanai u.c.

Lai plašāk izglītotu par internetbankas iespējām un ērtākajiem veidiem, kā izmantot bankas pakalpojums datorā vai mobilajā tālrunī, Swedbank sadarbībā ar Smiltenes pensionāru biedrību 5. martā plkst.11.30 aicina uz izglītojošu tikšanos “Banka datorā un telefonā” biedrības telpās Smilšu ielā 4. Vadoties pēc klientu intereses, arī turpmāk sadarbībā ar pašvaldību meklēsim veidus, kā iedzīvotājiem nodrošināt iespēju satikt mūsu konsultantu, lai saņemtu atbildes uz aktuālajiem jautājumiem par bankas pakalpojumu lietošanu.

 

Uz tikšanos!

 

Anete Spalviņa-Gurcka,

Swedbank filiāles “Valmiera” vadītāja

 







Smiltenei 100

Smiltenei 100

Kalendārs

Ceļvedis
Slider