2024. gada 18. apr.
A- A A+
Viegli lasīt

Veselības inspekcija līdz 14. aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un pakalpojumus iedzīvotājiem sniegs attālināti

Saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 16.marta līdz šā gada 14. aprīlim ar mērķi ierobežot COVID-19 izplatību, Veselības inspekcija lēmusi klātienes pakalpojumus klientiem sniegt attālināti. Iedzīvotāji klātienē netiks apkalpoti Centrālajā birojā Rīgā, ne arī  teritoriālajās nodaļās – Latgalē (Daugavpilī, Jēkabpilī, Rēzeknē, Aizkrauklē, Krāslavā, Ludzā), Kurzemē (Kuldīgā, Talsos, Ventspilī, Liepājā, Saldū), Vidzemē (Valmierā, Gulbenē), Zemgalē ( Jelgavā, Tukumā, Bauskā).  

Veselības inspekcija informē, ka iesniegumus iedzīvotāji varēs iesniegt, sūtot vēstulē pa pastu, e-pastu, parakstot ar drošu elektronisko parakstu, vai izmantojot elektroniskos pakalpojumus Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv. Veselības inspekcijas e-pakalpojumu saraksts pieejams šeit.

Savukārt iesniegumus Veselības inspekcijai var iesniegt, sūtot vēstulē pa pastu uz Inspekcijas mājas lapā norādītajām adresēm vai elektroniski, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv  pieejamo pakalpojumu „Iesniegums Veselības inspekcijai”.

Jautājumu gadījumos aicinām zvanīt pa informatīvo tālruni 67081600.

Reģistru nodaļa: tālr. 67507989; Higiēnas novērtēšanas nodaļa: tālr. 67317787. Darba dienās no plkst. 8.30 – 17.00.

Veselības inspekcija aicina iedzīvotājus sekot līdzi aktuālai informācijai par COVID-19 Slimību profilakses un kontroles centra mājas lapā.

 

Informāciju sagatavoja:   
Saiva Luste
Veselības inspekcijas
Sabiedrisko attiecību un klientu apkalpošanas nodaļa