2020. gada 19. okt.
A- A A+
Viegli lasīt

SEB bankas fileālēs klientus apkalpos tikai ar iepriekšēju pieteikšanos.

Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, sākot ar 19. martu, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē sniegsim tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī lūdzot apliecināt, ka pēdējo 14 dienu laikā klients nav bijis ārvalstīs.

Bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts. Arī SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts.

Pirms ierašanās filiālē obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunas laikā tiks secināts, ka klātienes tikšanās nav nepieciešama un darbības pakalpojuma saņemšanai iespējams veikt internetbankā, atbalsts tiks sniegts pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā.

Šādā formātā filiāles strādās līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem.

Atgādinām, ka visus pamata finanšu pakalpojumus var saņemt attālināti, izmantojot SEB internetbanku un mobilo lietotni – uzzināt konta atlikumu, apmaksāt rēķinus, pieslēgt jaunus lietotājus, mainīt maksājumu limitus, pieteikt un saņemt maksājumu karti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniski, pieteikties dažādiem bankas pakalpojumiem, kā arī video konsultācijā ar speciālistiem pārrunāt aktuālos jautājumus. Vairāk par iespējām bankas pakalpojumus saņemt attālināti: seb.lv/online-pakalpojumi-bizness.

Saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas, kā arī uzdot jautājumus internetbankā, sociālajos tīklos, virtuālajam asistentam mājaslapā vai zvanot pa tālruni.

 

Ar cieņu,

SEB banka

Slider